Tiden läker alla sår säger dom, men jag sörjer fortfarande Kalle från 3 A så hur ska det gå för mig?

När man gör slut, och man ser den där personen med nån annan. Det är inte det att det är svartsjuka, det är mer en avundsjuka att någon annan får vara med den man varit med varenda dag i en längre tid. Man saknar personen liksom. Där är jag nu, i saknaden.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tiden läker alla sår säger dom, men jag sörjer fortfarande Kalle från 3 A så hur ska det gå för mig?

  1. Fröken Stök skriver:

    Mitt i din saknad, hittade jag dig. Och blev lite kär….

  2. Jag får alltid en sådan lust att titta in här hos dig och skriva en rad när jag sett några avsnitt av Spung. Nu har jag dröjt med att se igenom hela S2 men ikväll skedde den stora urladdningen med de tre sista avsnitten.Tårarna har just såpass torkat, det blir alltid grinkalas.
    Spung är bäst!

  3. D. skriver:

    Typ såhär:

Kommentera

