Jag <3 mina kids



Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Jag <3 mina kids

  1. Hanna K. skriver:

    tänk att mina vänner har världens sötaste barn.

  2. Anonymous skriver:

    ja de är allt fina era äpplen!! Men var kommer daniel johnston tröjan från? Hur fin som helst..

  3. Kråkan skriver:

    så himla fina killar!du har ju även varit värsta bloggdrottningen när jag var borta, brafintbra 🙂

  4. Teres skriver:

    Anonym: Tröjan kommer från minirodini.Kolla på deras hemsida, de har fina saker.kråkan: Haha allt för dig min kära!

  5. Anonymous skriver:

    Hej! första gången jag läser din blogg! trevlig och mysig! Du har ju hur söta barn som helst!

  6. Elin Lindström skriver:

    hamnar här ibland. mysig blogg du har! o vilka söta barn sen!

Kommentera

