Identifiering med kurviga blonda kvinnor




Jag har under de 18 månaderna helt tappat min glädje för att känna mig fin i kläder, visst det finns stunder även där ibland, men mest är det tråkigt att jag inte kan ha 80% av det som hänger i min garderob. Däremot lägger jag ofantligt mycket pengar på mitt hår, mest för att hålla mitt hår i bra kondition nu när det ska bli långt. 

Jag är ute efter puffigt, lite svall, lite lugg ibland, tjockt och blont, och kanske lite rött någon gång.
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Identifiering med kurviga blonda kvinnor

  1. Kråkan skriver:

    i liiiike it

  2. Teres skriver:

    Me tooooo

Kommentera

