Idag är det bara 4 jobbdagar kvar!

För precis ett år sedan var mina små äpplen så här stora. Dagarna till våren räknades och hjärtat bodde i halsgropen mest hela tiden. Men nu när jag tittar tillbaka så upptäcker jag en hel drös av fina stunder och roliga minnen.
På måndag börjar min mammaledighet igen, och som för precis ett år sen räknar jag dagarna till våren men nu så ligger hjärtat precis där det ska.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Idag är det bara 4 jobbdagar kvar!

  1. Kråkan skriver:

    fint skrivet gulledej

  2. Kråkan skriver:

    (oj vad hände? jag skriver ju verkligen aldrig ”dej”)

  3. Svansens skriver:

    Vilka små godingar=)

  4. Teres skriver:

    Sof: Tack bebi.Svansens: Tack så mycket.

Kommentera

