>Fejkad sol

>4023195605_6e12883ea3_o
I morgon ska jag börja äta D-vitamin. För nu är jag förbannat les på att vara trött. Jag ska alltså knarka i mig sol. Jag tror på det. Några av mina klokaste och vettigaste vänner är frälsta så jag litar på deras frälsning.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till >Fejkad sol

  1. Josefin skriver:

    >Jag brukar tjuv-äta några droppar från Vilgots flaska!Mkt bra!

  2. Ems skriver:

    >D-day! Hallelujah! Vi tar utvärderingen om några veckor. Ha d!

  3. Klara skriver:

    >Fin bild!

  4. A.M.O skriver:

    >DET FUNKAR! Jag lovar. Men du bör äta dubbel dos, det gör jag!

  5. Mette skriver:

    >HEJA D-VITAMIN o SOL!

Kommentera

