>Lördagsgodis

>_MG_3561
_MG_3542
Söta som socker.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till >Lördagsgodis

  1. Jennie skriver:

    >himla himla söta!

  2. Linn skriver:

    >Dina pojkar har verkligen världens vackraste ögon. Lyllo dig!

  3. linn skriver:

    >oh yes.

  4. Mirna skriver:

    >Jag är verkligen inte en barnperson men dina killar får mig att kuttra gulligull till datorskärmen. Vilka ögon!

  5. Nanny.A skriver:

    >Söta som satans socker, kramp. Dom är som för, för mycket. Jag blir som lite sur på dom.

  6. Peppe skriver:

    >sannerligen sötheten persofinierad (omöjligt ord för mig att få rätt i tal och skrift).

  7. >åh gud…det er slike bilder som gir meg lyst på barn asap!

  8. Anonymous skriver:

    >Alltså, de är ju som små bokmärken, så himla goa. På de här fotona är de ju faktiskt ganska lika, det har jag aldrig sett förr.Goingar./Alex

  9. johan andrén skriver:

    >bästa barnbloggen yeah, förutom min då.

  10. Madde skriver:

    >vilka gullungar 🙂

Kommentera

