>Jag vill ge er allt.

>IMG_0826
Med den rubriken menar jag bilder av den underbara kvällen på Trompe Le Monde i lördags. Men det floppade lite med fotografering och sånt så det jag kan ge er är en liten bild på själva stället vi spelade på. Här i Umeå känt som Scharinska villan!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till >Jag vill ge er allt.

  1. Fröken Elina skriver:

    >Det var himlarns trevligt där i lördags må jag säga!

  2. Teres skriver:

    >Men så kul att du tyckte det! Kom igen nästa gång tycker jag.

  3. Fröken Elina skriver:

    >Det gör jag gärna. Är i Umeå titt som tätt trots att jag inte bor där längre, och Scharinska hamnar man ju oftast på!

Kommentera

