>Man kan ju drömma.

>

Petrus Sjoevik from Petrus Sjövik on Vimeo.

Om jag hade ett popband skulle jag vilja att Petrus skulle göra vår video. Jag skulle så klart sjunga. Vara tuff, inte gulliga tjejen, utan mer dansgalen och kanske sjunga lite dåligt, jag skulle avvisa alla kommentarer om att jag skulle vara den kvinnliga motsvarigheten till Håkan Hellström och säga att jag är mer som en modern Kate Bush fast mer rättfram. Typ så.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till >Man kan ju drömma.

  1. Linnea skriver:

    >Jag tror du skulle varit bra! Kör!

  2. Teres skriver:

    >Yes när jag får ett band ska jag ge mitt bästa!

  3. Hanna K skriver:

    >Ja, jisses vad bra han är! Och jag skulle mer än gärna se den videon!

Kommentera

