Finkläderna

IMG_7381
Det slår aldrig fel, alltid när August eller Julian har något av dessa plagg blir folk som förälskade tonåringar. Då främst främlingar. Typ på biblioteket, då var den en tant som stannade Julian när han hade sin nyckelpigetröja på sig och ba åh men gu vilken syn för ögat. Händer jämt.
Jag är bara så glad att mina sönder vill välja sina egna kläder och väljer då också sånt som dom tycker är fint och skönt.
Jag hoppas dom väljer sånt som dom tycker är fint väldigt länge, jag hoppas det dröjer länge innan dom stöter på nån trångsynt person som ska påpeka deras val av plagg.

Jag vill verkligen att dom inte ska behöva reflektera över det överhuvudtaget.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Finkläderna

  1. christina skriver:

    >jag skulle nog tänka att jag också vill ha barn om jag såg de där snyggingarna dansa omkring på bibblan! :-)så känner jag när jag läser din blogg,du inspirerar verkligen. bara så att du vet.

Kommentera

