19e, En bild som du är nöjd med.


Det är nåt med den här bilden som jag verkligen älskar, tror det är blandningen mellan Julians uttryck och ljuset. Jag kollar på den ibland när jag har en dålig dag, när jag känner mig som en sjukt dålig morsa. Jag tänker att om man har en son som kollar på en så där så har man inte misslyckas helt, det brukar hjälpa.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till 19e, En bild som du är nöjd med.

  1. annika skriver:

    Fint! Trevligt med nytt. Kategoribanderollerna var härliga. (och tack för länken också)

  2. johan andrén skriver:

    snygg ny blog.

  3. FransyskanH skriver:

    Först: Härligt foto! Sen: Oj vad snyggt. Detta var ju verkligt inspirerande – och fint att se att ett liknande totalbyte faktiskt är möjligt. Lycka till med förnyelsen!.

    • Teres skriver:

      Men tack ska du ha! Jag är rånöjd, även fast det är lite saker som jag märker måste fixas till under bloggandes gång. Men så är det ju med allt nytt.

  4. alex skriver:

    Fantastisk bild och snygg ny blogg!

  5. Frida skriver:

    Härlig bild, vill jag säga.

  6. Johanna skriver:

    Käraste du. Vad sött skrivet.

Kommentera

