Välkomna till min nya blogg!

Nu äntligen efter många månaders fifflande och trixande är den nya bloggen färdig. Jag är sjukt glad över den och det känns som den perfekta vårförälskelsen. Det är så klart inte jag i vanlig ordning som kan sånt här så tusen miljoner tack till Tammie, Henrik och Magnus.

ps: Det är en hel del kommentarer som inte har lyckas bli publicerade pga bytet, så om inte din kommentar syns är det ingen diss, bara teknikkrångel.

Det här inlägget postades i Bästa livet.. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Välkomna till min nya blogg!

  1. David skriver:

    Hejja hejja!

  2. Linda skriver:

    alltså vad fint! kram.

    • Teres skriver:

      Tack!!

      Tycker också väldigt mycket om att man kan svara på kommentarer direkt till personen.

  3. Karin skriver:

    Men så sjukt modigt gjort. Fast jag blev först förvirrad och lite rädd, är ju liksom inte vän med förändring. Men så snyggt det blev, nu matchar du pch bloggen varann ännu bättre!

  4. Christo skriver:

    Wodpress är faktiskt väldigt trevligt i min bok.

  5. Elina skriver:

    Åh så fin blogg! Lätt att jag följer med hit.

  6. Väldigt snyggggg!

  7. Klara skriver:

    Skickar ett grattis och en imaginär inflyttningsblomma (i min hjärna är den skir och både lite rosa och lite orange och gjorde av tunt silkespapper) till nya blogghemmet! 🙂

  8. Johanna skriver:

    Fin Fint har ni gjort det! Kramar Från Johanna

Kommentera

