Klänning


För nån vecka sen hittade jag en av dom finaste klänningarna jag sett på länge. Himla fin modell och fint mönster, som en blomsterträdgård. Jag ska visa den på när jag är nyduschad och när mitt hår inte är skitigt.
Det känns vårigt att hitta blommiga klänningar, jag har haft torka på den fronten nu rätt länge men nu kanske det vänder, man kan ju hoppas.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Klänning

  1. Tam skriver:

    Men är den ny eller second hand? *intresserad*

  2. Teres skriver:

    Den är splitterny, från twist and tango.

Kommentera

