Recept för lycka.

Jag har varit ute sammanlagt 30 minuter sen söndageftermiddag. Det gör inte gott för mig. Jag har varit mer irriterad och sur än någonsin förut.

Så när David kom hem idag drog jag ut till mitt sedvanliga tacoställe och åt alldeles ensam, och det var fantastiskt, tråkigt och tyst på det bästa sättet. När jag kom hem hade Carl kommit hit, han bor här varannan helg, och han gav mig det fina förslaget att han kunde vara med A&J en stund i morgon så jag kunde gå ut, bara gå ut, i en timme eller så. Tackar.
Avslutningsvis gick jag upp till grannarna och föreslog film i deras enorma soffa. En färggrann film, töntig och gärna lite dans, eller sång. Vet inte vilken det blir än men jag vet att vilken det än blir kommer jag somna gladare än på länge.

och det känns smått fantastiskt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

