Frukostklubben


I onsdags kom jag och två vänner fram till att vi ska starta frukostklubben, vilket är precis som det låter en klubb för oss som älskar frukost. Man ses typ nån gång i månaden och käkar en sjukt god frukost tillsamman, hos varandra eller kanske ute. Bästa idéen i år tycker jag!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Frukostklubben

  1. ida skriver:

    bra idé!

  2. emma skriver:

    sjuuukt bra idé!
    jag och mina vänner brukade ha brunchsöndagar förut, typ en gång i månaden. vi körde på knytis och åt och hängde i timmar, världen bästa grej!

  3. Diana skriver:

    Detta gillar jag skarpt!
    mums med frukost!

  4. Elin Pihl skriver:

    hej detta med frukostklubb är så fantastiskt alltså
    jag hade så med några vänner när jag bodde i malmö, då tog alla med sig goda frukostgrejer för typ 40 spänn och så blir det bästa knytkalaset. något att starta upp igen kände jag nu!

  5. Fatima skriver:

    Härligt! Jag och mina vänner samlas till evightesbruncher emellanåt, så himla värt. Och underskattat att ses och äta tidigt på dagen. Ofta blir det mest middagar.

    • Teres skriver:

      Ja brunch är ju verkligen toppen, kanske borde införa det i mitt gäng också. tack för tipset.

  6. Ping: Färgångest. | Mina bestyr

Kommentera

