Det man lovar det håller man!


Sa ju att jag skulle visa en helbild på klänningen om jag köpte, sagt och gjort, här är den. Min blommiga dröm.
Mitt söndagströtta ansikte fick tyvärr inte va med, tänker att ringar under ögonen och smutsiga luggar inte passar sig med en sån fin klänning. Inte i bloggen i alla fall.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Det man lovar det håller man!

  1. Karin skriver:

    Ååååh så fin! Ni är som gjorda för varann!

  2. Madelene skriver:

    Jag tycker om din blogg massor, på bästa sättet, och den nya designen är väldigt fin.

  3. sofie skriver:

    Men JAG DÖR!

  4. Nanó skriver:

    Så fin på dig!

  5. Linnéa skriver:

    Hej.
    Jag vill bara säga att din blogg är så fin. Jag hittade den i torsdags eller fredags, och har läst hela sedan dess, fast från fel håll. Den har varit som en bok man fastnar i och bara måste läsa färdigt innan man gör någonting annat. Och den ha fått mig att må lite bättre över livet som det är, och det är peppande med så bra saker du skriver om upplevelser som jag också haft. Och så är allt i Umeå. Någon ganska nära, om du förstår.
    Jag ville bara berätta det.

    • Teres skriver:

      oh men vad rörd jag blir att du berättar det, det gör mig himla glad och stolt. tack så väldigt mycket.

  6. Lisa skriver:

    Jättesnygg är den! Åhh vad avis jag blir!

  7. Anna A skriver:

    Men så sjukt fin!

  8. R skriver:

    Men vilken fin klänning! vart har du fått tag på den??

    • Teres skriver:

      tack så himla mycket, den är från twist and tango, finns på åhlens. eller KII här i Umeå.

  9. sofie skriver:

    den är ju förresten rätt så lik min annandagsklänning! 🙂

Kommentera

