25e, En person som alltid gör dig glad.


Får man välja två? Jag gör det hur som helst. Carl & Jonas.

Ps: Jag är så jävla dålig på att komma ihåg att skriva ut vem som tagit bilden om det inte är jag, jag erkänner, sjukt dålig på det. Det är inte för att jag vill att ni ska tro att det är jag som är så där bra som kan fota så där snyggt, jag är bara mycket mycket disträ.
Även denna bild är tagen av Andreas Nilsson.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 25e, En person som alltid gör dig glad.

  1. Andreas skriver:

    Sjukt snygg bild! Vem har…äsch : )

    Och jag håller med dig!

Kommentera

