Sex

Igår när jag jobbade började jag tänka på min syn på sex, min sexhistoria och hur jag ser på allt nu. I tanken skrev jag ett blogginlägg som var så sjukt bra att jag blev tårögd.
Problemet som alltid uppstår när det kommer till inlägg som handlar om sex är att jag kommer och tänka på alla som läser den här bloggen. Mina ord blockeras och allt känns för avslöjande.

Man kanske skulle starta en blogg om sex ändå, som inte är öppen för alla, eller jo, det ska den så klart vara men då kan ju familj och släkt och arbetsgivare välja att inte läsa. Inte lika pastellig och vardaglig som minabestyr.
Det har ju trots allt varit på tapeten rätt många gånger.

och jag skulle aldrig skriva att man borde testa analsex även om man inte vill, inte på några villkor. Det svär jag på.

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Sex

  1. Lisa skriver:

    åh, gör det, starta en sexblogg, jag ska skaffa mig ett alias och kommentera hej vilt!

  2. Emilia skriver:

    ja, gör det! för övrigt är din nya sida så fin, jag har inte kommenterat det.

  3. annika skriver:

    gört bara!

  4. Emmy skriver:

    Åh, ja! Jag vill så hemskt gärna läsa då, om man får så klart. Även om det kändes lite farligt var jag själv tvungen att skriva lite om sånt när jag ändå skrev om dåliga män (och mat).

    • Teres skriver:

      Alltså Emmy jag tycker din blogg är fantastisk! Vilken inspiration.

      • Emmy skriver:

        Men vad glad jag blir! Tror att jag måste ta ett litet glädjeskutt! (Även om jag visst inte upptäckte ditt fina beröm förrän nu).

  5. Ellinor skriver:

    Me too, jag vill oxå läsa!

  6. anna skriver:

    SKRRRRRRIV! Inte bara för att det alltid är intressant med sex (höhö eeeeeh) utan för att det tyvärr inte skrivs så mycket vettigt om sex på bloggarna jag läser. Känns tyvärr även som att alla fina bloggar, med fina bilder och fina klänningar alltid hoppar över sexdelen, fast än det ju faktiskt är hur viktigt som helst!

    • Teres skriver:

      ja men verkligen, man behöver iof ett bra forum för det tycker jag. Man vill ju göra det ordentligt.

  7. Alex skriver:

    Men gör det! Det är lite vad jag saknat kan jag känna, eller iallafall så som jag tror att din blogg om sex skulle bli. Hurra!

  8. Kari skriver:

    Tror du er en av de få personene som hadde klart å gjennomføre det på en veldig kul måte. Gjør det!

    Den nye bloggen er veldig fin btw!

  9. tipserskan skriver:

    räkna med mig (om man får)

  10. T skriver:

    jaa, vilken bra idé!!

  11. Linn skriver:

    do it, säger jag. skulle gärna läsa dina (som jag tror skulle va vettiga) tankar om sex.

Kommentera

