Frukost 08.50


Dom har dagarna, jag älskar dom. Jag vet att jag sagt det förut med vissa saker tåls att upprepas. Efter jag lämnat mina ungar på förskolan cyklar jag hem, då har jag ungefär 4 timmar innan jag måste åka till mitt niotillfem-jobb. Dom här timmarna delas upp på tre olika sätt. Äta frukost, fixa blogginlägg och sen göra mig fin. Kanske hinner jag sova en liten stund också. Och jag låter allt ta den tid som behövs, bara för att jag kan.

Frukost!
Ägg med salt
Keso med äpple och kanel
kaffe med mjölk
och en liten kiwi.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

