Tisdagsmiddan

Tanken är att varje tisdag ska vi äta middag tillsammans. Och det är en sån himla fin tanke.
Denna tisdag åt vi hos Emma som bor granne med Umeälven.
Hon har en väldigt väldigt fin lägenhet.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Tisdagsmiddan

  1. Bella skriver:

    Sådant här är så fint att ha med sina allra bästa vänner.
    Jag och två tjejkompisar har en liten nystartad tradition där vi går ut och äter på restaurang en gång i månaden. Det känns så himla himla bra.
    Just sådana här saker borde alla göra med sina kompisar, tycker jag!

    • Teres skriver:

      jag håller helt med, när allt är så stressigt runt omkring och alla har så mycket privat är det skönt att veta att man iaf träffas ibland.

  2. Emmy skriver:

    Jag håller med om att hon har en fin lägenhet! Du vet inte vart hon har köpt den där mattan? Det är precis en sådan jag har letat efter!

  3. mrspitepalt skriver:

    Jättemysigt hem och en superhärlig tanke.

  4. Emma skriver:

    Emmy! Mattan är från loppis så jag bet tyvärr inte originalursprunget. /hon som har lägenheten

  5. Rebecca skriver:

    Underbart! Vilket fint hem, precis som ditt Teres! Vart tror du den söta damen köpt sin soffa?

    • Teres skriver:

      Ja hon har en sjukt fint hem Emma. Ska fråga om soffan,minns att det var en historia bakom iaf.

  6. Isabelle skriver:

    Åh! Värsta fina lägenheten. Älskar den där tapeten, har sett den på fler ställen. Påminner mig om Florens.

Kommentera

