Vi skulle ha sparat alla dom där tankarna om evig kärlek.

Ibland är man nära nån, ibland hamnar man på olika sidor om vad som är betydelsefullt och då passar det inte längre ihop. Man kväver och man tar för mycket. Sjukt tråkig är det när det händer, sorgligt till och med.
Men så är det, människor kommer in och människor ramlar ut, man älskar dom fullkomligt, hård och gränslöst. Ett tag är den där, den där perfekt dynamiken. Och så tar den slut.
Poff. Borta.

Det här inlägget postades i Okategoriserat, Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Vi skulle ha sparat alla dom där tankarna om evig kärlek.

  1. inte skyldig skriver:

    Ska man läsa in något i det här eller är det bara en reflektion kring hur livet är?

  2. skogskojan skriver:

    Åh. Precis så. Precis. Och det trasar lite i själen ett tag, men sen accepterar man att det var en del av resan.

  3. Ellinor skriver:

    Det är sorgligt när sådant händer. Det är sorgligt men mänskligt. Sjukt tråkigt. Hoppas det löser sig till det bästa och att ni hittar, vilka du och den andra personen än är, tillbaka till varandra

  4. Jenny skriver:

    Kommer att tänka på kompisrelationer. Det är sorgligt när en sådan tar slut eller rinner ut i sanden även fast man inte längre befinner sig på samma våglängd/fas/stadium..det blir en slags värk i delen som saknas.

    • Teres skriver:

      Man behöver göra slut med kompisar också ibland, sorgligt men sant. Kärlek försvinner där också. Men den kan ju komma tillbaka, man vet som sagt aldrig.

  5. linn skriver:

    åh vad jag känner igen mig i det där.
    men, jag hoppas att jag kan hitta det igen med min vän. tänker att vi kanske behövde lite tid isär. men vem vet jag kanske hoppas förjäves.

    • Teres skriver:

      Men det är fint att hoppas tycker jag, men vet aldrig vad som händer. Jag håller tummarna för er.

Kommentera

