Tisdagsmiddag. Hos Sanna.

August fick följa med på tisdagsmiddagen den här veckan, han och Julian behövde vara ifrån varandra lite. Och jag i min tur behövde spendera lite kvalitetstid med honom, men August alltså.
Fina färger, jag peppade på dom din till min hall.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tisdagsmiddag. Hos Sanna.

  1. Nina skriver:

    Alltså Teres! Måste bara säga att fin blogg är helt magnifik. Ärligt alltså. Kommer följa den även när jag sitter på ålderdomshemmet och äter purémat.
    Kram!

    • Teres skriver:

      haha åh så fint, jag ska leva på den synen länge med dig(även fast jag inte vet hur du ser ut)puren och ålderdomshemmet med min blogg i knät. Underbart

  2. frida skriver:

    Ooooh så fin kofte du har!! Hvor kan man få tak i en sån? 🙂

Kommentera

