Minspel

Se svår ut.Se lycklig ut.Se ledsen ut.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Minspel

  1. Frida skriver:

    Gulligt! 🙂

  2. Anna skriver:

    Hej!
    Jag tycker att du verkar vara så jävla klok och fin med dina barn!
    Hurra för mammor som dig!

  3. Helena skriver:

    MEN ÅH! Jag smäller av på denna unge! Han är förmodligen det sötaste jag sett!

  4. Emma skriver:

    Haha fina!!!

  5. Isabelle skriver:

    Haha underbara bilder! Den första är ju bara för charmig!

  6. Emelie skriver:

    Å vad härliga dom är.
    Sprang på dom igår på Kungsgatan här i Umeå.
    Det var nästan att jag hejjade när jag mötte dom på gatan.
    Men hejdade mig när jag kom på att Jag ”känner” er, men ni känner inte mig 😛

Kommentera

