Jag bjuder på den här.


Det började som en film till A&J’s mormor där hon skulle få se när Julian läser upp hela alfabetet. Men dessvärre slutade det med att Julian fullkomligt ägde mig.

Jag vet att jag svär mycket, alldeles för mycket. Och nu vet mina ungar det också. Fan.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Jag bjuder på den här.

  1. Rebecca skriver:

    Dem där ungarna är ju kung! Ta med dem till Stockholm på min inflyttningsfest..

  2. Elin skriver:

    Ha ha ha ha, dagens roligaste! Så himla underbart!

  3. Maria skriver:

    Haha, vad fina dom är och vad fin röst du har!

    Gillar din blogg starkt!

  4. katten skriver:

    Haha sjukt roligt! Och SJUKT vad söta de är!

  5. sofie skriver:

    hahahah! min syster lina gjorde en liknande grej när hon var liten. hon satt på golvet framför super nintendot och svor – precis som mamma! jävlar! satan! faaan!

  6. Nina skriver:

    Haha!
    Roligt att höra era röster. Dina pågar är så fina 🙂

  7. tipserskan skriver:

    Älskar!

  8. Mea Lind skriver:

    Haha verkligen ägd 🙂 Mer filmklipp de gör dagen roligare! Speciellt med dom två gullungarna.

  9. Rebecca skriver:

    Har snart tittat på det här klippet 100 gånger. Älskar det! ”Men det gör ju du” Haha!!!

  10. Elin skriver:

    så JÄVLA fint

  11. Linda skriver:

    håller med alla andra såklart. helt underbart!

  12. Ingvild S skriver:

    Åh, jeg ler så jeg triller av stolen!

  13. Annika skriver:

    Hahahahaha har tittat på denna typ fyra gånger! DÖR AV SÖTHET!!!

  14. Elina skriver:

    Haha SÅ bra!

  15. Isabelle skriver:

    Haha! Underbart! Så jädrans skön kommentar!

  16. Maria Stenlund skriver:

    Hahaha! Så jävla bra. 😉

  17. Ping: Alltså. | Mina bestyr

Kommentera

