Umeå Open!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikväll börjar Umeå Open för mig och jag känner en extrem pepp i hela kroppen. För er som inte bor i Umeå så är Umeå Open en inomhusfestival, läs här.
Ikväll kommer Håkan spela, jag har längtat att se honom ända sen 2 steg från paradiset kom ut. Den skivan var min bästa förra året och det ska bli magsikt att höra.
Trompe Le Monde ska dessutom vända skivor och Caotica ska göra sin debutspelning.

Jag ska också försöka hinna se Säkert!, Siminan Ghost, Daniel Adams Ray, Those Dancing Days och Väärt.

Åh älska Umeå.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Umeå Open!

  1. Anna A skriver:

    Hjärtat går nästan sönder av längtan till Umeå nu.

  2. Villa Viola skriver:

    Just nu skulle jag vilja bo i Umeå. Hoppas helgen blir lyckad, det tror jag säkerligen.

  3. r skriver:

    JAG ÄR AVIS! …men såklart inte missunsam :). Hoppas det blir galet bra!

Kommentera

