Förklaring.

Vill bara passa på att förtydliga att jag inte menade att den där farmorn/mormorn i inlägget Att ångra sig ska dö ut, jag menade att dom tankarna gärna får dö ut.

Jag förstår om man misstolkade det, skrev lite konstigt kan jag erkänna.

Så, nu behöver ni inte tänka på det nå mer. Tack.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Förklaring.

  1. Sofia skriver:

    Men jag kan tycka att den typen av personer gärna kan dö ut. Trångsinta människor som dessutom inte har vett att hålla det för sig själva. Nä tack. De klarar jag mig utan.

  2. Frida skriver:

    Att hålla åsikter för sig själva är en sak! Jag tycker man gör precis såsom man själv vill! Jag själv älskar de pojkiga resp. flickiga och har snart ett barn av varje.
    Sen kommer en tid när barnen själv vill välja och då får det vara upp till dem. Jag kommer inte neka de, senast i förrgår fick dottern kläder från pojkavdelningen. Men jag själv älskar olikheterna.

Kommentera

