HAHA

Det är ju galet att men satan-klippet har 1008 visningar.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till HAHA

  1. Sanna skriver:

    Det är typ jag som har sett det 1008 gånger! hahaha! det är så extremt bra!
    tror jag ska se det igen nu.

  2. Sanna skriver:

    Det är typ jag som har sett det 1008 gånger! hahaha! det är så extremt bra!
    tror jag ska se det igen nu!

  3. Annika skriver:

    Jag vill bli som du när jag blir mamma.

  4. tipserskan skriver:

    Ledsen att göra dig besviken, men jag står lätt för 20 visningar. Har sett det om och om igen. SÅ bra! Sen har jag länkat till alla mina kompisar, men de två såg nog bara en gång 😉

  5. amanda skriver:

    jag tittade på det säkert tio gånger 🙂

  6. katten skriver:

    Hehe jag står nog också för minst 20…

  7. Emma skriver:

    Jag står för ett antal också. Så himla roligt!

  8. Frida skriver:

    Och jag! 🙂

  9. Ingvild S skriver:

    Det er August sin reaksjon som er priceless for min del.
    Og jeg har sikkert sett den 12 ganger. Minst!

  10. Kråkan skriver:

    Haha jag och Petrus står för åtminstone tio av dom!

  11. Nina skriver:

    Står för hälften… kanske…

Kommentera

