Mina vänner säger: ”Vakna upp Och sluta tänk på det” Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare.

Konserten var så jävla bra, jag kan inte hjälpa att jag bli som en tonåring när jag ser honom.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mina vänner säger: ”Vakna upp Och sluta tänk på det” Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare.

  1. Bella skriver:

    Tror inte du inser hur väl den låten stämmer in på mitt liv just nu. Lyssnar om och om den enbart för att sätta ord på hur allting i mitt hjärta känns just nu.

Kommentera

