30e, Någon du aldrig kommer släppa taget om.

foto: Andreas Nilsson.
Aldrig att dom här tre personerna kommer undan mig.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till 30e, Någon du aldrig kommer släppa taget om.

  1. Tilde skriver:

    Teres, du är min favoritblogg alla kategorier. Och hade inte min egen unge varit så förlusat fin så hade jag tågat hela vägen från Skåne för att sno en av dina. Fan vad jag gillar dej!

  2. Minna skriver:

    Alltså Julian och August i all ära, men David är ju fantastiskt söt han också!

  3. alfamamma skriver:

    Gud vilken tjusig bild! Människorna och färgerna!

  4. Mirna skriver:

    Alltså, ni är en stört snygg familj!

Kommentera

