Vad som krävs för att vända en seg morgon.


Jag somnade i soffan efter dagislämning och hade inga som helst tankar på att ta mig upp. Benläget kändes mer än välkommet.
Men så tar jag fram mobilen, loggar in på FB och möts av detta!
Så sjukt bra, min gbg-resa i sommar kommer most def inträffa under Way Out West. Pepp.

Det här inlägget postades i Musik, Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vad som krävs för att vända en seg morgon.

  1. r skriver:

    underbara way out west!

  2. ja vad skoj! vill också dit, ska verkligen försöka åka. hoppas vi ses där i så fall:)

    • Teres skriver:

      ja det hoppas jag med! vi får lova varandra att komma å säga hej i fall vi ser varandra.

Kommentera

