Muminkärlek


Vi fick ett paket av Julians gudmor, tillika min bästa vän Tam. Två mumintavlor och ett paket med nödkritor till mig. Det är ju sånt här som man älskar. Att någon tänker på en och att få paket. Tack käraste T önskar jag ,Julian och August.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Muminkärlek

  1. alfamamma skriver:

    Folk borde verkligen ge varandra paket mer ofta! Så himla lylligt!

  2. Tam skriver:

    Köpte jag samma motiv till båda eller var det olika? Det var så längesen jag köpte dom att jag glömt. Brukar minnas tillbaka på mig och mina syskon och vilket bråk det blev om alla fick olika typ av likadana grejer.

    Och varsågod! 🙂

  3. mrspitepalt skriver:

    Vad lyxigt med paket bara så där, och speciellt såna vackra paket! Fantastiskt fin tavla!

  4. Aina skriver:

    Åh, älskar Tove Jansson! Var är tavlorna köpta? Vill så gärna ha

Kommentera

