Säg mig!


Hallå nästa vecka åker jag till Stockholm för att hänga runt och andra bra saker. Är det sopat och torrt och rent och vårigt där nu?
Kan man ha dom finaste vårskorna utan att dom blir förstörda?

Det här inlägget postades i Bästa livet.. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Säg mig!

  1. Anna-Karin skriver:

    Om du håller dig inne i stan. I förorten är det grus och slask.

  2. Amanda skriver:

    Om du mest ska promenera innanför tullarna är det inga problem med finskor. Ute i förorterna har vi fortfarande ganska mycket grus/hundbajs på gatorna.

  3. Sarah skriver:

    Bara det inte regnar funkar vårskor finfint!

  4. Liv T skriver:

    haleluljah för dessa vårskor! klampar dessvärre fortfarande omkring i gummistövlar här borta. men om solen behagar.. kanske?

  5. Candy Darling skriver:

    Kom till Gbg här är det så gott som rensopat!
    Bär vårskorna idag!

  6. elin skriver:

    JA!

  7. katten skriver:

    ja det kan du!

  8. Elina skriver:

    Här är det sopat och torrt, jag har sett att de börjat sopa utanför tullarna också nu!
    Vilka fina vårskor du har!!!

  9. Malin skriver:

    Jag går i god för att det är sopat. Regnfritt kan jag dock inte garantera… Men kom ändå, Stockholm är glad över att få dig!

  10. erica skriver:

    johorrå, idag sopade de i södra förorterna också! (vad du nu skulle ut i förorten att göra)

  11. Elina skriver:

    Men åh vilken bra fråga med bra svar, jag som ska till Stockholm imorgon!

  12. Helena skriver:

    På med vårskorna! Alltså vårskosulor mot asfalt utan grus måste ju vara det absolut bästa med våren.

  13. Rebecca skriver:

    Nej dem kommer att bli förstörda om marken är som den var igår och idag regnar det så all skit kanske försvinner vad vet jag. Jag kommer iallafall inte använda mina minis på ett tag…

  14. kajsa skriver:

    åh, så himla fina skor!

Kommentera

