För precis ett år sedan.


Vi planerade bröllop och skickade iväg save the date-korten. Sjukt vad fort ett år har gått.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till För precis ett år sedan.

  1. emma skriver:

    Hej Teres

    Jag håller just på att planera mitt bröllop det är nu hög tid för oss
    att skicka ut inbjudningskort. Skulle väldigt gärna pilla ihop
    de hundra korten själv men har akut tidsbrist. Har letat runt
    en massa på internet efter något bra ställe som trycker korten
    åt en, men har inte hittat något som jag gillar.
    Undrar mest vem ni vände er till? Tror att min smak är lik din
    nämnligen!
    Tack tack på förhand.

    Emma

  2. Håller med, tiden går verkligen jätte fort. För ett år sedan blev jag och min pojkvän tillsammans, det har verkligen hänt så himla mycket på den tiden!

  3. Elin skriver:

    hej teres!
    fick precis hem ett ”save-the-date”-kort idag från min killes barndomsvän och vi pratade då om hur fula dessa alltid är och så förbannat scrap-book-aktiga. och så fick jag se ditt inlägg – och nu ser jag ju att inte alla skickar ut dessa tacky kort. Ert var ju fantastiskt på pricken fint!

    Sen vill jag fråga dig om du har något tips på bra födelsedagspresent? Min karl är nämligen lite lik din karl och ytlig tänkt så kanske kanske de gillar lite samma grejer?! (no pressure!!) Men om du har något tips på fina saker/upplevelser som inte är alltför dyra får du gärna skriva nåt om et’.
    ta hand om dig!

  4. Chi skriver:

    För ungefär ett år sedan bokade vi Fabriken och nu sitter vi otåligt och måste vänta i ytterligare 17 dagar på att alla skall OSA till vårt bröllop! 🙂

    • Teres skriver:

      åh så spännande. minns hur kul det var när man fick det bekräftat vilka som skulle komma.

Kommentera

