Jag vill vara någon annan stans idag.


På höga kusten finns ett hus som ägs av en väldigt fin kvinna. I hennes trädgård känner jag ett lugn som jag sällan gör annars. Idag skulle jag byta en vecka av min semester bara för att få ligga på gräset i en timme där. Mitt tunga huvud skulle kännas mycket bättre om det omringades av små kattsteg och lukten av solmogna tomater.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag vill vara någon annan stans idag.

  1. Lovisa skriver:

    Alltså: helt snygg underarm!!! Allt annat fint också så klart. Trädgården, stämningen, du osv osv.

    • Teres skriver:

      haha va? seriöst Lovisa, vilket öga du har. Att tänka på en underarm lixom. du är fin.

      • Lovisa skriver:

        Alltså om nån har en så tydligt assnygg underarm så behövs det inte ett tränat öga för att lägga märke till den. På rikt.

  2. Mathilda skriver:

    Vilken Courtney Love look a like 🙂 Vackert!

    • Teres skriver:

      haha det var inte igår jag hörde det. I högstadiet/gymnasiet fick jag ALLTID höra att jag var lik henne men det var länge sen nu

Kommentera

