Söndagsavslut.


Ännu en fin helg är nu slut. Igår var vi på en sjukt rolig inflyttningsfest som jag hade lovat mig själv att fota på men jag glömde så klart kameran i all champagnepepp.
Idag har jag jobbat och varit på familjemiddag hos mina svärföräldrar. Och nu ska jag inte röra mig från den här platsen fören jag ska sova, för så trött är jag,

PS: Nästa vecka kommer ni som läser stora svenska modemagasin kanske ramla över nåt kul. DS

Det här inlägget postades i Bästa livet.. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Söndagsavslut.

  1. alex skriver:

    Å spännande!

  2. Bara för att du är med ska jag köpa den tidningen!
    Hurra för dig!

  3. Karin skriver:

    Fick hem Elle i brevlådan idag och har bräddlat igen om den några gånger, men ingen Teres – om inte jag missade nåt? Kanske Damernas värld?

Kommentera

