TLM


Idag har vi varit hos mästerfotografen och tagit bilder till Trompe Le Monde. Lovar att visa resultatet när allt är klart. Jag har varit så sjukt nervös inför den här plåtningen, därav det kryptiska inlägget igår som innehöll massa Håkan Hellström-referat. Men nu är det iaf klart och det var sjukt kul.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till TLM

  1. Andreas skriver:

    Haha. Mästerfotografen körde posthardcore-tisha och underbett som dagens outfit.

  2. Mamma skriver:

    Du ser helt nydelig ut på bilden Love U

  3. Ásta skriver:

    Vad besviken jag blev när jag fick se detta inlägg med en död mink. :/

    • Teres skriver:

      Jag förstår inte riktigt vad det är att vara besviken på?

      • Ásta skriver:

        Jag kanske borde ha förklarat. 🙂
        Jag tycker om din blogg och blev väl besviken över att du lägger ut bilder på någon som dött pga fågängans skull. Hade det varit så att du lagt ut den med något kritiskt gällande detta hade det varit inte sak. Men du verkar inte ha något i mot päls? För mig är det makabert.

  4. Teres skriver:

    Alltså, jag är helt emot hela pälsindustrin och sånt skit, men jag är inte emot att ta bilder på en mink som inte är min. Det här var en dokumentation av fotostudion helt enkelt.

Kommentera

