Stockholmsnatt.

I lördags vaknade jag och Emmy upp hos Charlie och vi tog en finfrukost på Petite France, vi frös nåt så jävulskt men det var det värt. Sen spenderade vi hela dagen gående på söder för att kolla på fina saker och det slutade med två köp åt mig, en tröja med en blomma och en blekrosa trench. Jag blev dessutom extremt starstruck när vi stötte på Hanna Hellquist inne på Lisa Larsson, gud hon verkar verkligen vara en fantastisk person. Jaja, väl hemma hos Emmy däckade jag totalt i hennes säng och sov min skönaste timme någonsin tror jag, kroppen lixom pulserade av utmatning. Sen började vi göra oss i ordning för kvällen inflyttnings/födelsedagsfest. Systrarna Moström kom förbi och vi började känna peppen.
Sen avslutade vi kvällen med dans på slakthuset, bra lördag, mycket mycket bra.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stockholmsnatt.

  1. sofie skriver:

    åh, den sista bilden var verkligen lika fin som jag minns den!

Kommentera

