Det här med att svara på era kommentarer.

Jag blir så himla glad av era kommentarer att dom alltid är så ärliga och inspirerade. Jag kollar nästa alltid dom på min mobil dock, därför kan det ofta dröja innan jag svarar på dom och ibland glöms det helt enkelt bort. Det är lite förvirrande med wordpress också för jag fattar inte riktigt hur man ska se vilka jag svarat på redan och så blir jag stressad och ja, inte svarar.

Men jag gör mitt bästa, lovar.

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det här med att svara på era kommentarer.

  1. Lovisa skriver:

    Tänker också så här, om att kommentera och svara: det är ju fint att svara på alla kommentarer och så, men ibland orkar man inte. Och en del saker vill man väl inte svara på? Jag tycker du kan få vara lite wordpressförvirrad och stockholmssemestrig ibland, det är du värd.

Kommentera

