The sound of your beating heart


Om ni inte redan har hört Jennie Abrahamsons nya skiva tycker jag verkligen ni ska göra det idag!
Den är fullkomligt fantastisk tycker jag.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till The sound of your beating heart

  1. Chi skriver:

    Vet inte om du kanske skrivit om det här tidigare men jag undrar om ni hade liveband eller tex. spotify på bröllopsfesten? Vi skall ha spotify och det går sjukt trögt med att få gästerna att bidra med musik, så jag tänkte höra hur ni gjorde och om du i allmänhet har något tips på några sjukt bra danslistor på spotify?!!

  2. SOFIA skriver:

    åh jennie är min typ bästa favorit som jag glömmer bort hela tiden! vilket ju är konstigt eftersom hon är så himla bra. men tack för påminnelsen!

  3. Linda skriver:

    Tack för musiktipset, precis vad jag behövde! Jennie påminner om Aimee Manns magnolia-era fast försvenskad. Förnorrligad rent av. Fint som snus!

Kommentera

