Äntligen.


Jag har i månader letat efter den perfekt blåa färgen att ha i vår hall. Jag har vetat hur den ska se ut och hur den ska kännas i mitt huvud men hur lätt är det att förklara färge? Men när jag får ett par veckor sedan var på det fina lokala caféet schmäck stod den bara där, med armarna utsträckta mot mig. Clipper-förpackningen med hallon smak. Den perfekta blå färgen.

PS: den är en gnutta mer grön på riktigt än på bilden. DS

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Äntligen.

  1. lisa skriver:

    men yes, bra val, mitt just-nu-favvo-te dessutom!

  2. I know! Jag tänkte också på det. Jag har sett en vägg i den kulören å den var väldigt behaglig att vara bredvid.

  3. Lovisa skriver:

    Teet verkar ju väldigt lovande, dessutom. Sälj det till mig med lovord om dess bouquet, Josefin!

  4. Isabelle skriver:

    Instämmer! Kulören var mycket fin! Jag tycker annars blått är så trixigt, men just denna föll mig i smaken 🙂

Kommentera

