Minnenas allé


Två år sedan. Fan vad galet. Jag har ibland svårt att identifiera mig själv som morsa, fortfarande. När jag ser den här bilden inser jag att det är högst sanning. Dom har lixom varit hos mig i över tre år.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Minnenas allé

  1. alex skriver:

    Helt bedårande. dör.

  2. Fatima skriver:

    Åh, så fina!

    Jag har funderat över det där, när man börjar identifiera sig själv som mamma. Jag har två veckor kvar till BF och tycker fortfarande att det känns helt overkligt att vi ska få en bäbis. Fantastiskt, men overkligt. Jag är ju knappt vuxen liksom.

  3. Emma skriver:

    Åkej, Teres. Jag har två önskemål här på din blogg; ännu mer bilder av ungarna och deras kläder, de är ju bara så inspirerande, åsså skulle det vara kul om du kom med lite barnbokstips. Jag har en aning om att du har koll på jämställda och alternativa barnböcker.
    Lööv bloggen din!

  4. caroline skriver:

    asså så jäääävla söta! favvobarn

  5. Helena skriver:

    Så fruktansvärt söta! Sällan blir jag så barnsugen som när jag är inne på din blogg!

Kommentera

