Jag har en råfin vän, hon kallas Nanny A


Hon är lång, vacker, smart och har en båt på kroppen. Hon skickar också chokladfyllda ägg till mig fast jag envist har stått fast vid att det är omöjligt att få in chokladen där. Jag är överbevisad och överväldigad.

TACK SÅ HIMLA MYCKET!

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag har en råfin vän, hon kallas Nanny A

  1. Emmy skriver:

    Dom var sjukt roliga att göra, påsk pepp!

  2. annika skriver:

    Vaa, hur gör man?

    • Teres skriver:

      man gör ett pyttelitetet hål där man blåser ut äggen det klassiska viset, sen smälter man väl chokladen men hur man får in det i äggen är den stora frågan för mig. Amanda? Emmy?

Kommentera

