Nu äntligen kan jag släppa det.

Fick ett brev av en barnneurolog där hon skrev att min unge inte förväntas någon mer ökning av huvudet. Utan nu är hans huvud så stort som det kommer vara. Tack för det och jag drar världens största lättnadens suck.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nu äntligen kan jag släppa det.

  1. Malin skriver:

    Jobbigt med oron men skönt att andas ut! Härligt!

  2. sofie skriver:

    Åh vad skönt att höra!!!

  3. Mamma skriver:

    Vad glad jag blir før August skull och eran. Han ær så go Kram

Kommentera

