Arabisk påskmiddag


Den här ljuvliga bilden på Hanna får representera hela den arabiska påskmiddagen eftersom alla bilder blev misslyckade på ett eller annat sätt. Igår för fjärde året i rad bjöd jag och David in våra vänner på en alternativ påskmiddag. Det har blivit den bästa traditionen på hela året, ingen stress, bara sjukt god mat. Röror alltså, det är det som är grejen.
här såg det ut förra året. Och 2009 firade vi det i tornet och då var det så här trevligt. Den urgulliga bilden på August i turban är en av mina favoritbilder.

Det här inlägget postades i Festligt, Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Arabisk påskmiddag

  1. Karin skriver:

    Åh vad najs! (första gången jag i skrift använder ordet najs, men nu var det dags). I min framtidsvision är jag med nästa år.

  2. fint det verkade! hoppas du hade en fin påsk. kram.

    • Teres skriver:

      Linda, visst bor du Stockholm? Kan inte du komma på Shape up den 13 maj? jag ska spela där då nämligen.

Kommentera

