Hej!

Jag ville bara passa på och säga hej och tack för att ni läser min blogg. Vissa dagar när det är tråkigt att finnas till och stressen är lite väl övermäktig och två ungar knäcker ens ork, då känns det fint att veta att så himla många människor läser det jag skriver och rätt ofta också säger nåt om det. så TACK.

Tack också till er som ibland kommer fram till mig på stan eller på uteställen och presenterar er. Det är sjukt fint.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hej!

  1. Fatima skriver:

    Tack själv för att du bloggar och delar med dig av ditt liv och dina fina foton till oss läsare!

  2. Sofia skriver:

    Tänkte säga precis samma sak som Fatima!
    Vi springer säkert på varandra på Trompe Le Monde på Valborg, då lovar jag att hälsa!

  3. Johanna skriver:

    Tack själv! Din blogg är så fin, och tänkvärd. Som en fin vän är din blogg.

  4. Ellinor skriver:

    Ja det är härligt att läsa din blogg. Varför stöter jag aldrig ihop med dig när jag är i Umeå?
    Förstår inte. Du verkar vara en fin människa att hänga med.

    Kram

    • Teres skriver:

      Hur ofta är du i Umeå? stöt ihop med mig, det vore ju råtrevligt!

      • Ellinor skriver:

        Åh hädanefter nu när jag kan köra bil igen( Två diskbråcksoperationer inom loppet av 3 månader hehe) så tisdagar och torsdagar hädanefter ända in i juni. Säg bara till så kommer jag förbi och stöter ihop med dig. Vore verkligen superhärligt=)

  5. Nina skriver:

    Tack DU!

Kommentera

