Oj nej


Jag har klippt dom igen, August och Julian. Jag saknar redan Julians fina synthlugg. Nu ser dom ut som två popsnören men det är fint det med. Ska visa en bild snart. Men jag ska ju inte sticka under stolen med att jag ogillar förändring, även om det bara är en liten synthlugg.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Oj nej

  1. Frida skriver:

    Jag gör likadant. Klipper E gång på gång, men ångrar mig sen. Tur att de inte själv än har så mycket till egen uppfattning. Iallafall inte vad gäller håret;-)

  2. caroline skriver:

    jag vill se bild snarast! håller med om ambivalensen, den gäller dock mig själv allt som oftast, alltid när jag går från frisören känns det som jag har en dumstrut på huvet.

    • Teres skriver:

      haha åh det här med hår alltså, inte lätt. ja jag ska försöka fota dom idag när vi är lediga.

  3. mrspitepalt skriver:

    Söt, och säkert jättefin i sin nya friss också!

    Jag har också svårt för förändring. Jag brukar låta Kottens hår växa så långt så han nästan får hockeyfrilla, men sen får det vara nog. Ingen hockey på min unge!

Kommentera

