fort fort fort

Grejen med att försova sig är att man måste göra saker som man egentligen hade 6 timmar på sig att göra på 2 timmar.
Alltså, inge mer bloggande idag.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till fort fort fort

  1. Karin skriver:

    haha på tal om att sova så drömde jag att du hade skrivit en bok som jag i drömmen läste. Den hade vit snygg framsida. På sista sidan och i sista kapitlet som såg ut som ett sånt här av dina korta inlägg stod det värsta livsomvälvande sakerna som jag tyvärr inte kom ihåg när jag vaknade. Konstigt att drömma om bloggare så där. Känns lite stalkigt. Men boken var jättebra och jag fattade liksom inte att den var slut på sista sidan. För efter sista kapitlet stod det massa kryptiska meddelanden.

Kommentera

