Ni i Stockholm, Visst ses vi?

Det här inlägget postades i Festligt, Musik. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Ni i Stockholm, Visst ses vi?

  1. Kråkan skriver:

    Åååååneeeeeej….gissa vem som åker till Nordmaling då..

    • Teres skriver:

      men geeeerej, hur länge ska du va där, jag kommer hem lördagseftermiddag nämligen.

  2. Rebecca skriver:

    Åååå jippie….gissa vem som är hemma i Stockholm då..surt att min partner in crime åker till Nordmaling dock…

  3. Fatima skriver:

    Med tanke på att beräknad födsel egentligen var igår så inser jag redan nu mina begränsningar. Men tusan alltså för dålig tajming! Kom hit och spela om ett par tre månader igen vetja 🙂

    • Teres skriver:

      haha åh så himla spännande det är att du ska föda barn. Jag lovar att komma tillbaka i höst å då får du komma å dansa!

  4. Hanna skriver:

    Det gör vi sannerligen!!

  5. Linda skriver:

    Åh lätt! Då får jag minsann ta och förfesta till min minabestyrspotifylista, med dina samlade publicerade listor.

    (menar inte att verka stalkerish, du har ju bara så bra musiksmak!)

    • Teres skriver:

      Men så sjukt kul! Lova att komma å säga hej. Jag är den rödhåriga med stor näsa. Men blåa hörlurar och säkert blommig klänning.

  6. alex skriver:

    men det här är ju ironiskt. I sthlm missade jag dig här och nu när jag sitter här missar jag sthlm…

Kommentera

