Allt känns ointressant.

Sitter här och försöker komma på nåt att säga, att skriva, men det går sådär. Allt känns som det visats förut, eller sagt förut. Jag skulle kunna ge mig in i hela den här pojkar som bär klänning-debatten som florerar runt men jag håller mig utanför, känns som om jag sagt vad jag tycker om det förut. Alexandra och Clara gör det så himla bra ändå. Jag skulle kunna visa nåt fint ur mitt hem men mitt batteri till kameran är stendött så det faller ju platt. Jag skulle kunna berätta om gamla tider men vem bryr sig egentligen om det förutom dom de handlar om. Satan alltså, den här inspirationen som dyker upp då och då är mycket välkommen nu.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Allt känns ointressant.

  1. alex skriver:

    Ta ett gäng gamla bilder och gör till en ”hemma hos”. Det vill alla se. Jag lovar!

  2. Minimello skriver:

    Nej, jag tycker det är jätteintressant med inlägg om gamla tider. Skriv gärna om sånt om du bloggtorkar:)

  3. Tam skriver:

    Jag tycker du ska göra lite hemma hos-reportage i ume-trakterna.

  4. hej skriver:

    Nej, bloggposter som denna är de intressantaste, när någon verkligen bjuder på sin tristess. Mer sånt!

  5. Jag håller med Tam här ovan! Dina polare verkar ha så schyssta lägenheter! Mer hemma hos!

Kommentera

