Pussochkramhejdåhade!


Nu har dom packat ner favoritkläderna och är strax på väg att lämna mig för höga kusten. Som tur är bara för i helgen. Inte på tre och ett halvt år har jag fått vara ensam hemma under en sån lång tid, jag tycker det känns fantastiskt. Jag ska ändå bara jobba och spela skivor så jag kommer inte märka av det så mycket. Men att få sova ostört två nätter i rad är nåt jag saknat.

Och Julian ska äntligen få se sitt kära hav. Det om nåt känns så himla fint.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pussochkramhejdåhade!

  1. Åh! Kan inte jag få flytta in hos dig då? Nej så klart, du måste få vara ensam… Men gud vad skönt att få vara ensam, utan barn och göra saker för sig själv.

    • Teres skriver:

      haha ja om det inte var så att mitt ensamhetsbehov var å stark så skulle du mer än gärna få komma hit å njuta!

  2. caroline skriver:

    åh havet! visste att jag o julian hade nåt gemensamt! ÄLSKAR havet

Kommentera

