KBT


Jag kan inte skriva nu, men jag lovar att inom en snar framtid kommer jag göra inlägg av dessa rubriker.

– Mitt Umeå.
– Vad jag gör när jag är ensam.
– Världens godaste kaffekakor.
– En helt vanlig onsdag
– Kalas
– Stockholmsfredag.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till KBT

  1. caroline skriver:

    gud vad jag ser fram emot ”vad jag gör när jag är ensam” och ”en helt vanlig onsdag”. behöver verkligen såna tips!

  2. Kalaskakorna låter som något jag vill ta del av!

  3. Annika skriver:

    Jag tror jag också ska skriva ett inlägg om mitt umeå. Det kan bli kult och coolt.

  4. lotten skriver:

    ååh. det är så bra att din blogg finns. här sitter jag, ume/holmsundstjejen i stockholm och längtar hem. dag in och dag ut. jag älskar stockholm, i really do, men när jag ser på bilder från norr så svider det i hjärtat. och jag vet att jag måst vara kvar i storstan i minst 4år till pga av min drömutbildning, och någonstans inom mig så oroar jag mig att jag kommer att bli fast efter utbildningen även med, då man ofta hör ”vill du bli nå så måste du bo kvar här sen också”. när frågan kommer vars jag kommer ifrån, svarar jag såklart ume, men får till svar men du har ju bott i sthlm så länge?? västerbotten i mitt hjärta, I´ll be back!

    • Teres skriver:

      Klart du kommer tillbaka hit till Västerbotten, men man kan ta några avstickare längst vägen. Det är bara bra. Tills dess ska jag visa allt jag bara kan av käraste Umeå. Lycka till på utbildningen, så kul att du får uppleva din dröm.

Kommentera

